söndag 26 februari 2012

Benefits

Livet är en balansgång. Ibland är det svårare än vanligt att hålla balansen. När det blir så där dimmigt, eftersom någon slagit igång rökmaskinen för att göra ett tappert försök att försvinna i skuggorna, så att inget ska avslöjas. Kanske.
Vad vet jag? Jag har ingen rökmaskin. Jag bara liksom...är...och försöker vara Mig så gott jag kan. Följa mitt hjärta, även när det leder mig in i...de mest fascinerande situationer. Ibland vet jag inte vad som är mest fascinerande, att försöka reda ut vägen ut ur sin egen labyrint, eller att betrakta andra som irrar runt i sina.

Livet är förunderligt.
Man kan säga mycket om det, mitt liv alltså. Men, man kan knappast hävda att det varit/är tråkigt och enahanda. På gott och ont. Mest gott. Det har ju lett mig hit.

Jag har i vilket fall haft en vecka fylld av fantastiska förmåner i form av underbart sällskap. Det har varit mycket trevligt och jag är så glad över att ni varit här. Om ni inte redan visste det, så vet ni det nu. Så det så! Jag önskar dock att omständigheterna varit lite annorlunda, så att vi kunnat göra mer av det vi tänkte på innan. Men, nu var det som det var och jag hoppas att ni hade det okej i alla fall.

Kom tillbaka snart!

För övrigt är jag djupt tacksam över de goda människor som finns i mitt liv, från Skåne i söder till Lappland i norr.











1 kommentar: