torsdag 9 januari 2014

Insomnia

Vid femtiden imorse insåg jag att det var rätt liten idé att fortsätta försöka somna, eftersom jag skulle kliva upp två timmar därefter, vara pigg och glad och fixa frukost till sonen som började vårterminen idag. Så, istället gjorde jag kaffe.

Vid tiotiden på förmiddagen kraschade jag i soffan och sov tills sonen kom hem från skolan.
Nu är det snart mer än två månader sedan jag sov ordentligt. Det vill säga somnade före klockan tolv (istället för någon gång mellan klockan 4 och 6 på morgonen) och sov en hel natt. Det börjar vara rätt påfrestande.

För övrigt har jag (för en vecka sen) beställt tid för röntgen av min handled som jag skadade i augusti. Eftersom den fortfarande gör ont gissar jag att jag faktiskt råkade bryta något, istället för att bara stuka leden. Jaja, det lär väl märkas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar