tisdag 3 januari 2012

Some kind of wonderful

På begäran:

Jag flyger till Stockholm från Umeå på torsdag kl. 13:40 och landar på Bromma kl. 14:45. Jag ska fira att jag lever, tillsammans med min kära Susanna. Vi ska bo på nyöppnade Scandic Grand Central i två nätter. Lördag kl. 15:15 flyger jag norrut igen och landar i Umeå kl. 16:25.

Nästa vecka flyger jag till mitt älskade Skåneland, kraschar på soffan hos bästa Camilla & C:o och tänker njuta av livet i Landskrona i fem dagar. Det ska bli så fantastiskt härligt. Allt för länge sedan sist. Det spelar liksom ingen större roll vad jag gör. Men det spelar roll att jag är där.

Landar i Malmö torsdag 12/1 kl. 14:20 och lyfter igen måndag 16/1 kl. 14:45. Har lite dötid på Bromma båda vägarna, så den som känner sig manad är välkommen att hålla mig sällskap där. Landar i Umeå kl. 18:35 och då ska jag backa 20 mil söderut på en gång genom att köra till Härnösand, för jag har innevecka v.3 och ska vara där till fredag. Ny kursstart. Sista terminen.



För övrigt är min laptop strömlös och död igen och/eller fortfarande, beroende på hur man vill se det. Men, det är världsliga problem och det lär ordna sig förr eller senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar